• Home
  • WOEP'ss...! Loopbaancentrum
    • Loopbaanbegeleiding >
      • Ons team loopbaanbegeleiders
    • Workshops >
      • Help, hoe hou ik alle ballen in de lucht?!
      • "Girl, stop apologizing!"
      • Lang leve de imperfectie!
      • Zeg het met beelden
  • WOEP'ss...! voor Onderneemsters
    • V.I.F. traject
    • Onderneemsterskwartet
  • WOEP'ss...! Netwerk
    • De hub >
      • Programmatie 2020
    • Lerend netwerk
    • Katrien DeBacker
  • Werken bij WOEP'ss...!
  • Meer...
    • Contact
    • Lidmaatschap
    • Blog
    • In de pers
    • Katrien als spreekster
Klachtenprocedure
De procedure voor mondelinge en schriftelijke klachten is in overeenstemming met de gedragscode voor loopbaandienstverlening.

Interne klachtenprocedure

De interne klachtenprocedure voor mondelinge en schriftelijke klachten wordt door de loopbaanbegeleider van WOEPss'...! bij de start van het loopbaantraject verduidelijkt aan de klant.
Mondelinge en schriftelijke klachten kunnen betrekking hebben op:
  • Het niet naleven van de vermelde deontologische code voor loopbaandienstverlening.
  • Een concrete, al dan niet verrichte handeling van de loopbaanbegeleider.
  • De werking van de organisatie voor loopbaanbegeleiding.
Dergelijke klachten kunnen mondeling gemeld worden aan Katrien DeBacker, zaakvoerder WOEP'ss...! op het volgende telefoonnummer: 0475/81.13.18.
Dergelijke klachten kunnen via mail gemeld worden op het volgende emailadres: katrien@woepss.be.
Dergelijke klachten kunnen ook schriftelijk gericht worden aan Katrien DeBacker, zaakvoerder WOEP'ss...! op het volgende adres: Bruyningstraat 85, 8500 Kortrijk.
Mondelinge en schriftelijke klachten worden door WOEP'ss...! systematisch geregistreerd. De klant ontvangt binnen een billijke termijn bevestiging van de neergelegde klacht. Vervolgens wordt binnen een billijke termijn gestreefd naar een afdoende regeling die recht doet aan beide partijen.

Externe klachtenprocedure
​

De externe klachtenprocedure voor mondelinge en schriftelijke klachten wordt door de loopbaanbegeleider van WOEP'ss...! bij de start van het loopbaantraject verduidelijkt aan de klant.
Mondelinge en schriftelijke klachten kunnen betrekking hebben op:
  • Het niet naleven van de vermelde deontologische code voor loopbaandienstverlening.
  • Een concrete, al dan niet verrichte handeling van de loopbaanbegeleider.
  • De werking van de organisatie voor loopbaanbegeleiding.
Dergelijke klachten kunnen mondeling gemeld worden aan de VDAB op het volgende telefoonnummer: 0800 30 700.
Dergelijke klachten kunnen schriftelijk gemeld worden via de website van de VDAB: http://www.vdab.be/vdab/klachten.shtml.
Dergelijke klachten kunnen ook mondeling gemeld worden aan de Vlaamse Ombudsman op het volgende telefoonnummer: 0800 240 50 of 02 552 48 48.
Dergelijke klachten kunnen ook via mail gemeld worden aan de Vlaamse Ombudsman op het volgende emailadres: Vlaamse Ombudsman.
Dergelijke klachten kunnen ook schriftelijk gericht worden de Vlaamse Ombudsman op het volgende adres: Leuvenseweg 86, 1000 Brussel.
Foto
WOEP'ss...! is een Impact Consult bvba product

​katrien@woepss.be
Bruyningstraat 85, 8500 Kortrijk

Klik hier om naar het ​privacybeleid van WOEP'ss...! te gaan
Proudly powered by Weebly
  • Home
  • WOEP'ss...! Loopbaancentrum
    • Loopbaanbegeleiding >
      • Ons team loopbaanbegeleiders
    • Workshops >
      • Help, hoe hou ik alle ballen in de lucht?!
      • "Girl, stop apologizing!"
      • Lang leve de imperfectie!
      • Zeg het met beelden
  • WOEP'ss...! voor Onderneemsters
    • V.I.F. traject
    • Onderneemsterskwartet
  • WOEP'ss...! Netwerk
    • De hub >
      • Programmatie 2020
    • Lerend netwerk
    • Katrien DeBacker
  • Werken bij WOEP'ss...!
  • Meer...
    • Contact
    • Lidmaatschap
    • Blog
    • In de pers
    • Katrien als spreekster